پيدا کردن يک نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي کاربردي و ايده آل، دغدغه بسياري از افراد در دنياي امروز است. شبکه هاي اجتماعي يکي از قوي ترين ابزار براي کسب و کارهاي کوچک و بزرگ محسوب مي شوند. با کمک اين ابزار شما مي توانيد مشتريان جديد پيدا کنيد، ترافيک وب سايت خود را افزايش دهيد و با مشتريان خود، به شکل بهينه اي تعامل داشته باشيد. با اين حال، مانند بسياري از ابزارهاي قدرتمند در دنيا، شما بايد براي استفاده بهينه از شبکه هاي اجتماعي، تمهيداتي را در نظر بگيريد. به عنوان مدير شبکه هاي اجتماعي يک برند و يا فردي که در تيم مديريت و نظارت بر شبکه هاي اجتماعي کار مي کند، شما بايد بتوانيد پيام ها و ايميل هاي برند را مديريت کنيد، پست هاي برند را در پلتفرم هاي مختلف انتشار دهيد و در لحظه، در چندين پلتفرم مختلف حضور فعال داشته باشيد. اين امر، بدون استفاده از يک نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي تقريبا غير ممکن است.
با رشد روز افزون شبکه اي اجتماعي و حضور فعال تر بنگاه-هاي اقتصادي در اين شبکه ها، نياز به مديريت شبکه هاي مجازي به شکل فزاينده اي احساس مي شود. خوشبختانه نرم افزارهاي مديريتي متنوعي نيز به منظور تسهيل اين امر به بازار معرفي شده اند. اگرچه تعداد اين نرم افزارها بيشمار است و اکثر آن ها مي توانند خدمات ابتدايي و مورد نياز را ارائه کنند، اما استفاده از آنها مجاني نيست. به بيان ديگر، برند ها براي مديريت بهينه حضور آنلاين خود، بايد روي خريد يک يا چند نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي، سرمايه گذاري کنند.
مخاطبان گرامي پيشنهاد ميکنيم مقاله
بررسي مهم ترين ويژگي هاي شبکه هاي اجتماعي را مطالعه نماييد.
از آنجايي که پيدا کردن بهترين نرم افزار کار دشواري است و ممکن است در آزمون و خطا، شما هزينه و زمان خود را از دست بدهيد، ما تصميم گرفته ايم تا اين مقاله را به معرفي چند نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي در اندرويد اختصاص دهيم. پيش از آن، بايد به يک پرسش مهم پاسخ دهيم: يک نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي خوب چه ويژگي هايي دارد؟
براي مديريت شبکه هاي اجتماعي، نرم افزار هاي مختلفي در بازار وجود دارند، اما تمام آن ها ارزش سرمايه گذاري را ندارند. يک نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي خوب بايد ويژگي هاي زير را دارا باشد:
• امکان آناليز پروفايل هاي برند در شبکه هاي اجتماعي مختلف، ترجيحا در لحظه
• آناليز هشتگ هاي مرتبط با محتوا و ارائه پيشنهاد هايي براي دسترسي بيشتر به مخاطب
• امکان انتشار محتوا در شبکه هاي اجتماعي مختلف به صورت زمان بندي شده
• ارسال همزمان پست ها و محتواها در شبکه اي اجتماعي مختلف
• امکان پاسخگويي و مديريت کامنت هاي جديد در شبکه هاي اجتماعي مختلف
يک نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي با مشخصات فوق مي تواند هم براي يک کسب و کار کوچک و محلي و هم براي برند هاي بزرگ و شناخته شده تر، موثر واقع شود. ما در ادامه برخي از نرم افزارهاي مديريتي مفيد که براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده اند را معرفي خواهيم کرد.
تِنتينو يک نرم افزار مديريت شبکه هاي اجتماعي کاربر پسند است که امکان همکاري يکپارچه تيم هاي رسانه هاي اجتماعي، آژانس ها و مشتريان يک برند را به راحتي فراهم مي آورد. با کمک اين نرم افزار شما امکان برنامه ريزي توليد محتوا، بررسي اطلاعات و محتواهاي موجود و تجزيه اطلاعات جانبي را خواهيد داشت. اين نرم افزار همچنين فرايند پرسش و پاسخ و ارتباط گيري با مشتريان و جامعه مخاطب را تسهيل مي کند.
اين نرم افزار مديريتي به راحتي با شبکه هاي اجتماعي برتر، از جمله facebook، instagram، Linkedin، توييتر و وردپرس ادغام مي شود و فرآيند مديريت، انتشار و رديابي کمپين هاي بازاريابي آنلاين را تسهيل مي کند. بسياري اين نرم افزار را يک راه حل بازاريابي آنلاين براي رسانه هاي اجتماعي مي دانند.
اين نرم افزار يک بسته کامل مديريت شبکه هاي اجتماعي است. آنچه که اين ابزار را از ساير نمونه هاي موجود در بازار متمايز مي کند، قيمت مقرون به صرفه آن است. نرم افزار Sendible ويژگي هاي کليدي و پيشرفته ساير نرم افزارهاي موجود در بازار را با قيمتي مقرون به صرفه عرضه مي کند.
با کمک اين نرم افزار شما مي توانيد به اکثر شبکه هاي اجتماعي ممتاز متصل شويد و پست هاي خود را به صورت زمان بندي شده، ارائه کنيد. اين نرم افزار به ويژه براي مديريت همزمان چندين پروفايل اجتماعي ايده آل است. شما با کمک داشبورد مديريت مي توانيد به تقويم مشترک تمام پروفايل هاي اجتماعي خود دست پيدا کنيد. در اين تقوم، زمان به روز رساني تمام پروفايل ها دسته بندي شده اند. شما حتي مي توانيد با کمک اين نرم افزار فرايند ارسال پست و محتوا در شبکه هاي اجتماعي مختلف را به صورت خودکار انجام دهيد. اين ويژگي علي الخصوص براي برند هاي شناخته شده و بزرگي که در طول روز بيش از يک پست در شبکه هاي اجتماعي بارگذاري مي کنند، اهميت دارد.
يکي از چالش هاي پيش روي مديران شبکه هاي اجتماعي، بارگذاري محتوا و بالا نگه داشتن صفحات است. لوملي يکي از بهترين ابزارها براي مديريت اين فرايند، به ويژه در چندين پروفايل مختلف است. اين ابزار به تيم ها کمک مي کند تا محتواي ساخته شده براي شبکه هاي اجتماعي مختلف را بهينه سازي کنند، آن ها را بررسي کرده و سپس زمانبندي بارگذاري آن ها را مديريت کنند. اين ابزار تحليلي همچنين مي تواند با آناليز ميزان برهمکنش مخاطبان، زمان بارگذاري محتوا را بهينه سازد و بدين ترتيب، مخاطبان بيشتري را جلب کند. اين ابزار در بستر اندرويد فعاليت مي کند و براي شبکه هاي اجتماعي شناخته شده اي همچون اينستاگرام، فيسبوک، توييتر، پينترست، لينکدين و گوگل پلاس مناسب است.
اگر يک کسب و کار نوپا هستيد، اختصاص دادن بودجه کلان به نرم افزارهاي مديريت شايد توجيه اقتصادي نداشته باشد. Social Pilot نام يکي ديگر از نرم افزارهاي مديريتي در بستر اندرويد است که به ويژه براي تيم هاي کوچک و کسب و کارهاي نوپا مناسب مي باشد. ابزارهاي تعاملي اين نرم افزار اندکي قديمي هستند اما براي يک کسب و کار نوپا و کوچک، بسيار کارآمد هستند. شما مي توانيد با کمک اين نرم افزار به حساب هاي مختلف، پيام هاي دريافت شده در شبکه هاي مجازي متفاوت، تحليل ها و پيکربندي تنظيمات تيم، به راحتي دسترسي پيدا کنيد. اعضاي تيم شما مي توانند سيستم را با توجه به نيازهاي خود پيکربندي کنند و حتي قوانين جديدي را شکل داده و به صورت يکپارچه در اين سيستم اجرا کنند.
در کنار اين نرم افزار، شما مي توانيد چندين توليد کننده محتوا استخدام کنيد تا به طور مستقيم و از طريق سيستم، اقدام به بارگذاري محتوا کنند. از سويي ديگر مديران شبکه هاي اجتماعي شما مي توانند بر روي تنظيم زمانبندي پست ها و تحليل ها مانور دهند. شما مي توانيد امکان تاييد نهايي را از تمام اعضاي تيم خود سلب کنيد تا همه چيز پس از تاييد شما منتشر شوند. بدين ترتيب، شما نظارت مستقيم بر فعاليت تيم شبکه هاي اجتماعي خود، خواهيد داشت. با کمک اين نرم افزار شما مي توانيد اطمينان حاصل کنيد که تمام سيستم به صورت يکپارچه، به بهبود عملکرد پروفايل هاي اجتماعي شما کمک مي کند.
شبکه ,نرم ,اجتماعي ,مي ,مديريت ,افزار ,شبکه هاي ,هاي اجتماعي ,نرم افزار ,مديريت شبکه ,افزار مديريت
درباره این سایت